sobota, 14 czerwca 2014

Rozdział 12.

Postanowiłam zadzwonić do mojej jedynej przyjaciółki z dzieciństwa- Oli. Nasz kontakt przerwał się, gdy ona musiała wyjechać. Nie miałyśmy telefonu, ale numer jej matki miałam zapisany tak 'na wszelki wypadek'.
Ja: Dzień dobry, czy mówię z mamą Oli?
Mama Oli: Tak, w czym mogę pomóc?
Ja: Jestem Lena Wojciechowska, mogłaby mi pani podać numer Oli?
Mama Oli: Oczywiście, pamiętam cię Lenka. Jej numer to ..........
Ja: Dziękuję, do widzenia
Mama Oli: Do usłyszenia

Miałam jej numer. Ciekawe gdzie mieszka. I co u niej? Jak wygląda? Czy mnie jeszcze pamięta? Te pytania chodziły po mojej głowie. Wybrałam jej numer i zadzwoniłam
Ja: Hej, to ty Ola?
Ola: Cześć, z kim rozmawiam?
Ja: Lena Wojciechowska
Ola: Lena! To ty! Jak zdobyłaś mój numer?
Ja: Opowiem ci kiedy indziej, gdzie mieszkasz?
Ola: W Londynie, dużo się zmieniło. Mój adres:.....
Ja: Dzięki, kiedy mogę do ciebie przyjechać?
Ola: Kiedy chcesz, co robisz dzisiaj?
Ja: Właściwie nic. Będę około 13. Wpadnę na noc
Ola: To wbijaj. Pa
Ja: Pa.

Zabrałam torbę sportową i zapakowałam kilkanaście najważniejszych rzeczy. Jest już 12. Ciekawe kto będzie tak dobry i mnie zawiezie do domu Alexy (to jej ksywka z dzieciństwa)? Zeszłam na dół w dobrym nastroju. W kuchni siedzieli chłopcy.
- Hejka chłopaki! Jak dobrze was widzieć!- wyszczerzyłam się
- Nie słodź i mów, co chcesz?- powiedział Zayn
- Kto mnie zawiezie do przyjaciółki? I jutro po mnie przyjedzie oczywiście?- posłałam im sztuczny uśmiech i zrobiłam oczy, tak jak kot ze ''Shreka''
- Ja cię zawiozę, ale jutro robisz spaghetti i kolację- powiedział Niall. Wiedziałam
- Okey. No to jedziemy- odparłam i wyszłam z domu. Niall wyjechał samochodem na drogę i właśnie wtedy zaczęło lać. Wskoczyłam pędem do samochodu i podałam chłopakowi adres.
-------------------------------------------
Hej!
Macie rozdział. Wiem, nudny ale jest. Jak będzie z 5-6 komów to dodam następny :)
Do napisania:)

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. NIKT NIE WIE O CO CHODZI

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam za spam
    Jeśli tego nie lubisz, po prostu usuń komentarz :)

    FanFiction

    http://upadla-i-lowcy.blogspot.com/

    Nie wyjaśnione morderstwa i porwania. Wszystko za sprawą świata paranormalnego. Rada wysyła piątkę Łowców, aby złapali i zabili osobę odpowiedzialną za całe zamieszanie. W czasie ich pobytu dzieją sie rzeczy nie wyjaśnione jednak sie nie poddają. Po kilku dniach znajdują Upadłą. Aby nie popełnić błędu zaczynają ją obserwować.
    Po zebraniu dowodów prowadzą ją do rady. Jednak to nie jej szukali. Między nią, a jednym z Łowców coś rozkwita.Ma ona jednak więcej sekretów niż mogłoby sie zdawać.
    Morderstwa, porwania ,tajemnice przeszłości, kłamstwa, wojna i miłość.

    "Przeczytaj uważnie do końca, nie zatrzymuj się na krok dopóki nie zobaczysz, że rzeczy nie zawsze są takie na jakie wyglądają."

    OdpowiedzUsuń