piątek, 27 czerwca 2014

Rozdział 14.

Nikt z towarzystwa nie narzekał na posiłek przygotowany przeze mnie. Ucieszyło mnie to. Podczas jedzenia Niall nie jadł tak jak zawsze- zachowywał się kulturalnie. Tak bardzo bardzo. Chyba moja Alexa ma na niego dobry wpływ. Dzisiaj jak zawsze wieczór filmowy. Ja usiadłam na fotelu, Liam, Harry, Louis i Zayn na sofie, a gdy moja przyjaciółka przyszła pozostał tylko drugi fotel. W trybie natychmiastowym udała się w stronę jedynego oprócz podłogi wolnego miejsca. W tym samym momencie swoją ofiarę (czyt. wolny fotel) upatrzył również Blondyn. Niall i Alexa zaczęli  wykłócać się o miejsce na tym jakże honorowym miejscu. Zaproponowałam, aby usiedli razem, a oni zmierzyli mnie wzrokiem. Nie chcieli dać mi satysfakcji ale w końcu usiedli razem. Chciałam parsknąć śmiechem, ale oni tak uroczo razem wyglądali. Podczas nieuwagi Oli, zrobiłam im zdjęcie. Niall spał oparty o moją przyjaciółkę, a ona oglądała film tak jak reszta chłopaków. Po obejrzeniu filmu, który był bardzo nudny- prawie zawsze tak jest, kazałam chłopakom zanieść Alexę do 'mojego' pokoju. Nie zamierzali mnie słuchać. Namówiłam ich pewnym sposobem, który na razie pozostanie tajemnicą ( bez skojarzeń :P). Ja poszłam się wykąpać. Chłodny prysznic zmył ze mnie zapach popcornu, a po dokładnym umyciu i rozczesaniu włosów doszłam do wniosku, że moje włosy przyciągają prażoną kukurydzę. Pobudzona do życia wyszłam z łazienki, przebrana w fioletową piżamę. Gdy weszłam do pokoju, zobaczyłam Alexę sprawdzającą Fejsa.
- Czy ty przypadkiem nie spałaś?-  zapytałam z czystej ciekawości
- Tak moja poduszka byłam miękka, ale zajeżdżało od niego popcornem.- rzuciła szatynka
- Okey, pozostawię to bez komentarza- odparłam- Właśnie! Mogę ci zadać jedno pytanie?
- Pewnie- powiedziała Ola
- Podoba ci się Niall?
- Yyyy....- zacięła się
- Dobra, czyli tak troszkę?- zapytałam. Przyjaciółka tylko pokiwała twierdząco głową. No okey, trzeba ich zeswatać :3. Poszłyśmy spać. Rano obudziło mnie walenie w drzwi pokoju.
- CZEGO??!- krzyknęłam.
- Wyjdź tylko z pokoju, to się przekonasz- odpowiedział  głos Zayna albo Louisa.
Z ciekawości wyszłam z pokoju, a tam....
-----------------------------------------
Czeee
Udanych wakacji ;)
Jak rozdział? Jakie reakcje? Piszcie w komentarzach, które są dla mnie bardzo ważne.
10 komentarzy
.
.
.
.
.

.
Następny rozdział ;*
Pozdrawiam i zapraszam TU!

10 komentarzy:

  1. SUPER :) SZybko next, zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskiiii dawaj dluzszy !! <3 i Szybkooo next !!! <3333

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny :P Ciekawe co wyniknie z bawienia się w swatkę xD Czekam na następny i zapraszam do czytania: w-pogoni-za-szczesciem-0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Nie mogę się doczekać NN! Ciekawa jestem, co będzie dalej! Pisz szybko, bo czekam <3
    Serdecznie zapraszam na nowy rozdział u mnie ^^
    http://put-forehead-world.blogspot.com/
    Koniecznie wyraź swoją opinię w komentarzu ;)
    Do poczytania! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojojoj super !!!4 komentarze i nastepny rozdział ???? :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super czekam na nexta zapraszam też do mnie http://polishfriends216.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dalej xD Boski

    OdpowiedzUsuń
  8. Next ! <3 *__*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe co a raczej kto to bedzie :)) hihi <33

    OdpowiedzUsuń