poniedziałek, 28 lipca 2014

Epilog

Czułam się troszkę dziwnie, przytulona do pięciu chłopaków. Ale co mi tam! Jako podziękowanie chłopaki wpakowali mnie do samochodu, podjechali pod dom Alexy, ją też zabrali i zawieźli nas do spa. 
- To wy się relaksujcie, a my spadamy- odparł Liam i odjechali. 
- Spa!- krzyknęła Ola
- No to jedźmy z tym koksem- powiedziałam i pobiegłyśmy w stronę kąpieli błotnej.
*Dwa miesiące później*
Ta cała moja historia jest trochę dziwna. Bo właściwie jak to jest możliwe: przypadkowo spotkać swoich idoli, dowiedzieć się, że mieszkają obok, później nawet z nimi zamieszkać i zaprzyjaźnić się ponownie z BFF z dzieciństwa. Dodatkowo uratować karierę 1D. Wczoraj dowiedziałam się, że Niall jest z Alexą. Może nie uwierzycie, ale kilka dni temu oświadczył mi się Zayn. Jesteśmy szczęśliwi. Jedna wielka rodzina. Czasami nic nie dzieje się przypadkiem- i tak ma być!


The End
________________________
Oto ostatni post na tym blogu. Przepraszam, że musiałam zakończyć, ale samo wyszło. Od września na nadzieja-jestzawsze.blogspot.com całkiem inna historia- oczywiście  z udziałem One Direction. 
Jest jeszcze drugi blog: maranor5story.blogspot.com - ten jest o R5. 
Zapraszam serdecznie.
Podsumowanie:
Postów- 24

Obserwatorów- 6
Komentarzy- 97
Wyświetleń- 3486

Dzięki, że byliście. Jeśli czytałeś mój blog, ostatni raz skomentuj. ;*

3 komentarze:

  1. Koniec? Szkoda :( Epilog swietny.
    Może nie komentowałam poprzednich rozdziałów, ale je czytałam.
    I zapraszam na prolog do mojego nowego bloga:
    http://lifeofraura.blogspot.com/
    Nie ma to jak chamska reklama na koniec bloga xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskii byl bede z nim tesknic :(( <333333

    OdpowiedzUsuń